23Juny2026
A partir del proper dilluns 29 de juny, i en el marc de les millores impulsades pel Departament de Territori, Habitatge i Transició Ecològica, Sagalés ampliarà el servei de la línia de bus e7 amb l’objectiu de millorar la resposta a l’augment de la demanda del corredor, que connecta La Vall del Tenes amb Barcelona.
Aquestes millores es van presentar el passat dilluns 22 de juny a Lliçà de Vall, en un acte institucional que va comptar amb la participació de Susi López, directora general de Transports i Mobilitat de la Generalitat de Catalunya, alcaldes dels municipis del corredor i Ramon Sagalés, conseller delegat de Sagalés. La trobada va servir per donar a conèixer els detalls del reforç del servei i posar en valor la importància d’aquesta línia per a la mobilitat de La Vall del Tenes.
Durant els darrers anys, la línia ha experimentat un creixement sostingut en el nombre d’usuaris, consolidant-se com una opció de mobilitat cada cop més utilitzada pels desplaçaments diaris entre aquests municipis i la capital catalana.
Per donar resposta a aquesta evolució, s’incorporaran noves expedicions en les franges horàries amb més demanda. Les millores se centraran especialment en el migdia, la tarda i el vespre, així com en el sentit cap a La Vall del Tenes, on s’han detectat majors necessitats de capacitat.
En concret, s’afegirà una expedició al matí per sentit i s’incrementaran les sortides durant la resta del dia, permetent assolir una freqüència de pas de 15 minuts en hores de màxima demanda.
Aquest reforç del servei forma part de les actuacions previstes per adaptar l’oferta a les necessitats actuals de mobilitat i garantir un servei més eficient. Amb aquesta ampliació, Sagalés continua treballant per oferir una millor experiència als usuaris i consolidar el creixement de la línia e7.
Pots consultar els nous horaris de la línia e7 Barcelona - La Vall del Tenes fent clic aquí.
Cerca per paraula o data de publicació